♥ helgen

Då var helgen redan slut och det kändes som att den tog slut så fort! Men tiden går ju som bekant fortare  när man har roligt och detta har varit en väldigt bra helg på flera sätt och vis =)(=
 
Har dels varit på bio och sett  Ted, besökt nära och käras gravar och tänt ljus. Djurkyrkogården slår dock allt. Fick sällskap av många som bara åkte dit för att titta på alla ljusen och hänföras. Så vackert.
Har dessutom ätit flera goda måltider samt fått en hel del saker gjorda. Fick ljung, silverekar och murgröna av mamma som hon tyckte jag skulle ha i balkonglådan nu när penserna inte blommar längre (och i fler aveckor har jag tänkt att jag måste ta ner den för det har sett för jävligt ut med vissnade växter..) Så det fixade jag till samt att jag planterade löklådan jag köpte härom veckan i en annan balkonglåda som får stå vid husväggen under vintern så får jag hoppas att de börjar spira framåt våren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0