Testkanin

Har signat upp mig för att vara testpanel för lite olika produkter och hitintills blivit utvald att testa två.
Nämligen Garniers BB Creme och Rexona Maximum Protection.
Kul att få produkterna hemskickade och kunna prova utan att behöva gå och köpa dem.
Speciellt BB Cremen har jag varit nyfiken på sedan den kom ut.

Deon fick jag redan vid påsk men började använda den för ett par veckor sedan och tycker den funkar bra.
Har nu suttit och betygsatt samt recenserat produkterna så nu är det färdigt och det blev både lite ros och ris ;)
Får ju en hel del proukter också i mina Glossybox och det är lika kul varje gång =-)

 Fick sms idag att jag hade ett paket att hämta ut så det kanske är något nytt på gång att testas =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0