Sommaren är kommen!

Det underbara sommarvädret har kommit =)
Fast min fot/tå inte är helt okej så går jag ändå ner till stan för att ta bussen till jobb. Kan inte tänka mig att ta bussen ner när jag har en så underbar promenadväg.

I går blev det lunch iform av falafel och vi satt på filt ute på maskrosgräsmattan och njöt av solen.
Efter jobb kom mamma och hämtade mig och vi körde iväg mot typ Döshultskogen (om den heter så?) och plocka liljekonvaljer vid vårt hemliga ställe. Vid ett buskage på åkern intill sjöng en näktergal för fullt (en av de fåglar jag faktiskt känner igen på dess sång). Fast det brukar vara svalt att gå inne i skogen så var det varmt och skönt och det var en helt underbar kväll och ett minne jag kommer plocka fram när isvindarna skär genom märg och ben :P
 Sen körde vi bort till en korvmojje och åt en porting =)


Kommentarer
Postat av: Mikaela.:)

Som jag saknar Sverige!! Men snart kommer jag =)))

2012-05-23 @ 11:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0