After¤Work

Snart slut på denna arbetsdagen och sen ska man bege sig ut i hettan :p. Förhoppningsvis har kvälls-svalkan hunnit komma så man kan ut och gå en kvällsrunda sen.

I går var det afterwork på PubRo nere i Norra Hamnen med några tjejer från jobb. Mycket trevligt och härligt att sitta på en uteservering i det fantastiska vädret med ett glas rosé ;)
Blev dock besviken på maten jag åt. Beställde en tapastallrik och det var nästan skrattretande det som serverades... Verkade dock som att de flesta var mer eller mindre missnöjda med maten (och väntetiden.)
 Men vi blev faktiskt kompenserade med efterrätt ;P
Nej tacka vet jag mina ostar och charkisar jag hittar på OJ och komponerar mina egna tapas- och antipastirätter av.

Trodde jag hade lyckats vänja mig av med min dagliga dos vacka bilder på Pinterest, men nu är jag nog fast igen :/






Och vipps var rasten slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0