Freaky Friday

Äntligen fredag och jag längtar tills klockan slår 18.00 och är blir l-e-d-i-g! Har dock bara jobbat 1,5 timme och är bara inne på första rasten så det är lite ångest när man tänker på hur många timmars som är kvar :/

I kväll ska jag bara slappa hemma. Ska unna mig en Dr Oetekers stenungsbakadepizza med mozarella och basilika som ju är sååå god och en burk cocacola (varför smakar burkläsk så mycket bättre?) .
 Det räcker som fredagsmys för mig.

I morgon blir det troligtvis förfest hemma hos mig och kolla på Melodifestival-finalen. Försvarar mig med att det faktiskt är final och då kan jag kosta på mig att titta på s***en :P Men om jag någon gång kallar det för *ryser* "Mellon" så please just shoot me.

 Tittade dock faktiskt lite på första delfinalen bara för att se Lorens framträdande. Blev dock besviken och tyckte att låten inte alls var lika bra som "My heart is refusing me" och tyckte att hennes konstiga shamanaktiga dans var just bara konstig och hon såg kutryggig ut hela tiden.
Men så har man ju hört den på radion x antal gånger och den har växt. Och vad jag har förstått så är den en så pass trolig vinnare att man inte ens kan betta på den.
Vill bara säga att det verkligen är skönt att se en kvinnlig artist uppträda utan upp-pushade bröst och kort, tight känning. Så då kan jag förlåta hennes konstiga dans:))


I morgon natt blir det i alla fall some clubbin' n dancing aaaaall niiiight looong



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0