Oh well.. or not...

Äntligen fredag! Dagen hade kunnat börja bättre så nu hoppas jag bara att klockan snart blir 17.15 så jag kan ta helg.
Skyndade till bussen, såg att det hängde ballonger utan för nya Espresso House lokalen och insåg att de öppnat.
 Hade mycket väl kunnat tänka mig att ta en take-away Chailatte som fredagslyx men bussen skulle gå om 4 min så det gick inte.
 Problemet var bara det att bussen inte kom så där stod man och vänta på att den skulle komma men det gjorde den inte förrän en kvart senare och då var det nästa buss enligt tidtabell som kom.

Så stressa från bussen upp till jobb bara för att komma upp och se att någon obehörig lånat min plats igår kväll, använt mina undanstoppade hörlurar, inte stängt av datorn som väl stått på hela natten och därför hade hängt upp sig m.m. Så det tog en tid innan jag kunde börja min arbetsdag.

Så det lilla relaxad jag hade hunnit bli efter ansiktsbehandligen är spårlöst borta...

Fick sitta och ringa upp några postorderskunder som skickat in brevordrar om att vissa varor var försenade eller slutsålda. Det roliga var att de var norska kunder så där satt jag och snackade hitte-på-norska =)
Roliga mobiltelefonsvarare som sa "legg ett beskjed etter pipetonen" :)

Har varit på säljutbildning på banken idag också. I'm missing the good old times, när man lätt hade ett par hundra sälj i månaden... Men faktorerna är inte desamma längre tyvärr.... Vi får väl se what happens.

Nu har lunchen börjat och jag ska väl gå och ta något att äta istället för att sitta här och skriva.

Istället för att vara  önska att man kunde ha det som Marie.A på bilden nedan så får man se de små ljusen i tillvarorn. Som att jag ikväll ska hämta hem min lilla kissemisse som ju bott hos mamma sedan i julas. Fredagsmyspys till max!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0