Coffeeeee

Som jag längtar tills att Espressohouse ska öppna sin nya filial på Bruksgatan! Hade verkligen behövt få i mig lite kaffe i morse... Dricker ju inte kaffe egentligen, inte äckligt bryggkaffe i alla fall men EHs latte går fin fint. 
 Fast visst hade det varit ännu roligare om Starbucks hade öppnat :))
4 stycken EH i stan nu, men inte mig emot=)

Ringaperioden har börjat och det ringer och ringer på samtliga uppdrag.
Och när inte kunderna ringer är det kollegor som behöver support.  Men det är roligt och jag trivs med mina nya uppdrag :) Dock inte weekendkryssningarna på Birka-uppdraget, de är fortfarande lite meckiga...

Onödigt inlägg men så går det när man har rast och känner sig lite uttråkad:P
Känns som att det var något jag skulle göra idag efter jobb men kan inte komma på det... jobbigt läge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0