Helgrapport

Då var det måndag. Igen.
Denna veckan jobbar jag bara sent en dag och sen står saker såsom ansiktsbehandling, present-shopping och födelsedagskalas inbokat i kalendern så det ska nog gå att uthärda ;P

I lördags kom Malin hem till mig och vi kollade på Melodifestivalfinalen och förfestade. Jag gjorde bruschetta med seranoskinka, pesto och mozarella samt chokladoppade jordgubbar; riktiga 10-poängare haha.
Sedan drog vi till Cardan. En tysk kille som jobbade med kärnkraftverk (!) bjöd på drinkar och som var ganska bra på att dansa haha. Sen när jag avlägsat mig därifrån och varit ute och tagit luft med Anne satte vi oss ner för att vila och då bjöd hennes chef oss på shots och cosmos och sen blev jag uppdragen av en kille och dansade med han och hans kompisar ganska länge.
Sen hittade jag Malin igen och vi dansade ett tag, sen började det bli dags att dra sig hemmåt då de snart stängde. Ett par killar skulle ta taxi så jag hängde på dem och fick gratis skjuss hem. De var 92-or och det tog ett tag innan jag slutade skratta över det haha! En av de skulle av där vid mig så gick med honom en bit men tackade nej att följa med honom hem. Till hans rum. Hemma hos hans mamma. Jag menar kom igen....

Blev några timmars sömn och sen mest slapp framför TVn. Eli ringde och jag blev uppdaterad över både det ena och det andra =))

Sammanfattning av musiken:
"Euphoria" spelades jag vet inte huuur många gånger. De första 5 gångerna var man på g och alla vrålande "I'm going up, up, up, up, up aaaup" sen tröttnade folk en aning på den... Refrengen är bra men sen verserna drar ner tempot lite för mycket. Så som clublåt att dansa till funkar den inte hela vägen.
Sean-Banan låten spelades en gång och jag har förträngt om jag dansade till den haha...
"Ai se eu te pego" spelades för en gångs skulle bara två gånger och första gången var det bara jag och Anne som kunden rörelserna men sen nästa gång när jag dansade med Nils eller Gunnar eller vad han nu hette så så snappade dem upp det. Det är viktiga grejer att kunna!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0