Take what you need

Har egentligen inget att skriva men har inget annat att göra helle så why not ;)
Alla bloggar är lästa och har varit inne på alla andra sidor i favoritfliken. Hade önskar att det var soligt, vindstilla och hyffsat varmt så jag hade kunnat gå ut och gå en promenad.
Är så omotiverad och less på så mycket just nu. Vet vad som hade behövts göras men när det inte är jag själv som kan påverka och ändra så känns det bara som att man står och skriker och stampar på samma ställe och inget händer.

Men idag är början på resten av mitt liv och därför ska jag göra både en och två saker idag som är till det bättre.

Nej vet ni vad, lunchrasten börjar närma sig sitt slut tråkigt nog. Men ska man se det positiva så är det att nu har ju mer än halva arbetsdagen gått :D


Typ allt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0