Preppy 4 spring

Nepp, inget promenadväder idag heller... Sitter och tittar ut genom fönstret och önskar att det var sol och gröna träd jag såg men nej, inte än...

Längtar enormt till våren. Till att slippa tjock jacka och varma skor. Vill ha vår nu!

 Gwyneth Paltrow är Lindex modell för den nya "Preppy Eastcoast-linjen" som släpps idag (tror jag.)
 Inga jätte snygga kläder egentligen men jag blir ändå sugen på dem för dem skriker vår och försommar!
Tänk att bara dra på sig ett par tygskor och en tunn kavaj och vara ready to go.

 Men kanske också för att dem påminner om min favoritserie Revenge  (tv3 på torsdagar om någon nu missat den) som ju utspelas på östkusten, i The Hamptons. Och även om kläderna inte är något jag direkt kan tänka mig till vardags hade jag inte tackat nej till dem om jag hade fått bära dem i just The Hamptons. Kan nog se mig själv nere i hamnen, på väg till lyxbåten för en liten segláts :P
This is the look I'd go for

 


Och i vilket hus i Hamptons jag hade bott i? *Kommentarer såååå överflödiga* ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0