I Nailed it!

Igår var jag äntligen på manikyr och fixade mina naglar som började se lite hemska ut.. Vet inte varför jag ska vänta in i det sista men nu är det ju halva priset under hela mars så jag bokade in en ny tid i slutet av månaden också!

Såg dock att det var samma vecka som jag fyller år och då fick jag en smärre chock över att det snart redan är min födelsedag och panik då detta är första gången som jag känner att jag inte vill fylla år mer.
 Nu är jag närmare 30 än 20!! Jag vill inte bli äldre nu, 25 is fine... Gahh hemska åldesnojja...

Så här blev i alla fall resultatet:



Haha nej nu blev ni allt lurade:) Blev så klart vanlig fransk, men inga hemska lösnaglar utan bara förstärkning on my own stuff :D

Ja det var visst allt jag hade på hjärtat. Nu är min lunch slut och jag ska på mööööte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0