Happy B-day 2 me

Då har snart halva födelsedags-dagen gått men än kvarstår det en hel del ;)
Har ju inte blivit 2* ännu, tror det är 18.20 som jag officiellt såg världen för första gången så jag fortsätter fira till samma tid i morgonkväll (eller nått...):P

Än så länge har dagen bara varit onyttig... Började med att inviga nya EspressoHouse på Bruksgatan (sååå mysigt där är) med en take-away Chai-latte (liten dock). Sen blev det lunch utomhus!! (underbart skönt i solen) med en kollega och vi mumsade i oss vars en kebabtallrik. Och med tanke på alla sötsaker som väntar mig och mina gäster ikväll så blir det nog en sockerchock som hete duga. Men är det någon gång om året man inte ska bry sig om något alls så är det väl ändå ens födelsedag!

Vill också passa på att tacka för alla grattis-sms och Facebook hälsningar. It warms ;P
 Första året med Facebook och tycker inte att skillnaden från Lunarstorm är särskilt stor haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0