Adorable

Äntligen fredag:) Blir en snabbis till Väla efter jobb. Ska kolla in nyöppnade Cassels och Make up Store.
Ska även se om jag hittar någon födelsedagspresent till mig själv, brukar ju köpa something special men har ju smått förträngt att jag har en födelsedag coming up...
Fast jag ska inom Maxi och köpa lite ingredienser till the cake making samt marängbottnar to the b-day cake, cuz that I must have even if I'm one step closer to getting old and grey :/ Funderar just nu på vad jag ska ha för fyllning. Chokladmousse perhaps? Eller Lemoncurd? Nej, får ta och fortsätta funderar. Har ju inte så mycket bättre för mig. Det är typ bara den typen av tankar min hjärna klarar att processa en fredags eftermiddag klockan 3 :P

Avslutar med the most adorable litle girl ever. Youtube-snackis no 1 just nu. Härligt hur hon tar i och lever sig in i refrängen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0