S♥E♥M♥E♥S♥T♥E♥R

Sista dagen innan "sommarlovet". Om ett par timmar är det dags att packa ihop och rusa härifrån.

Midsommarafton imorgon=) Kan inte fatta att det redan gått ett år sedan man satt där och åt matjesill och nypotatis och litervis jordgubbar med mjölk, grädde och socker. Livet deluxe. Finns inget underbarare än en svensk Midsommar och man får passa på att njuta (för om sex månader nalkas julen *asg*)
Jag ska fira med de alla näraste och käraste jag har och det ska bli sååå kul :)

Fick en positiv överraskingen när jag hörde att lönen inte alls kommer på måndag som jag trott utan redan idag! Inte för att jag ska bränna en massa pengar i helgen men ändå=)

För bara någon vecka sedan så kändes det inte alls aktuellt med semester. Tyckte nästan det kändes för tidigt. Men nu värker semesterlängtan i varendaste cell i kroppen. Det ska bli så skönt och jag håller alla fingrar och tår för att det ska bli super duper väder alla dagarna.

Har 100 saker planerade som ska göras men jag ska försöka att bara ta det lungt och bara vara också. Hur nu det ska gå=) Men jag har bestämt att jag ska säga nej till allt jag inte känner för till 100% och tacka ja till sånt jag känner att jag vill. Flera människor jag varit dålig att höra av mig till på senaste tiden så jag får försöka hinna med sådant också.

Andra året nu som jag har full semester. Och sen när mina semesterveckor är slut har jag tagit flera strödagar så jag får både en och annan lång helg att se framemot:))

Efter jobb blir det säsongspremiär på Beach Club Gröningen.


Kommentarer
Postat av: Madde

Ha en riktigt skön semester!!! :)

2012-06-21 @ 18:12:56
URL: http://maddes.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0