They call it stormy monday....

Grått utomhus, samma färg som min sinnesstämning nu.... Nej, det börjar faktiskt kännas bättre men förmiddagen var ganska piss. System och teknik som inte fungerade och som inte åtgärdades diiirrrr! Inte ens nu, flera timmar senare. Jag överlever men mitt arbete försvåras. Och jag blir sur och grinig, som alltid när man inte får gehör. Och stör man sig på en sak så kommer det alltid fler.
Sen sitter attitydsproblem från människor alltid fel... who do u think u are?

Meeeen helgen har varit alldeles fab så jag lever på den.
I går blev det storstädning då jag verkligen städade allt + min vanliga veckostädning. Samt att jag tvättade några maskiner och strök allt och hängde in m.m. Nu behöver jag inte tänka på sådant utan nu är jag redo för semestern!
Till och med Mizzi fick en storstädning. =) Invigde kattschampot jag beställt som man inte behövde vatten till utan man masserade bara in skummet i pälsen. Funkade jätte bra så det var ett bra köp, även om hon sen luktade lite svagt av mandelmassa haha :D
Det fick även extra pluspoäng av både mig och Mizzi då den har texten: Cruelty free, tested on humans first!

Sen på kvällen körde jag och mamma och åt på "Trivas på Råå". Älskar verkligen Råå, så mysigt med havet, hamnen och Råån. Första gången vi åt där och det var gott + att det var sol och varmt den studen vi var där så vi satt ute i "trädgården". MMM = mycket mycket mysigt!

Nu har det dock blivit lite roligare efter att jag hade mitt lönesamtal. Kul att ens arbete uppskattas så pass:)(:
Nu ska jag ut i kylen och ta min v-dricka (nej tänk inte True Blood haha) som jag fick gratis när jag gillade V Energy Sweden, tänka sig att Facebook faktiskt kan vara bra att ha ibland :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0