Sjung om...

Så är det äntligen fredag och regnet öser ner utanför fönstret... Ett par timmar kvar tills jag tar helg men jag hoppas regnet gör uppehåll när det är dags för mig att bege mig ut. Ska gå en sväng i stan och sen gå hem. Länge sedan jag tog bussen hem från stan när jag kommit med bussen från jobb. Är det mer än 5 minuter tills den ska gå (vilket det oftast är) så kan jag bara inte stå och vänta när jag lika gärna kan gå. Tar ju bara knappt en kvart och att stå och vänta på bussen är bland det värsta jag vet. Det känns verkligen som slöseri med tid!

Både idag och gårdagen har varit sjukt lugna här på jobb. Lungt på telefonerna + att många lär ediga har gjort att det är riktigt lugnt och skön atmosfär här. Ska inom kort flytta ifrån min plats till en ny. Hoppas verkligen det blir gjort idag. Det ska det helt enkelt. Är inte här på måndag och tisdag och ingen annan ska behöva flytta my stuff!
 I början på nästa vecka ska jag på utbildning och det ska bli riktigt roligt. Bara det faktum att vi ska vara nere i stan och att jag får typ 7 minuters promenadväg dit gör mig överväldigad av lycka haha =)
Saknar så mina gamla arbetslokaler på Prästgatan! Visst, det är helt okej att åka buss men innan behövde jag bara promenera till jobbet och nu måste jag promenera samma sträcka + lite till + åka buss i 20 min.

Ser även fram emot denna fredagskvällen som (förutom sorgen att det är sista "Vampan") kommer innehålla en massa skojj!

Men inget studentpartajjande inte. Haha vill inte ens tänka på hur många år sedan det var som jag själv sprang ut från skolan för sista gången och var överlycklig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0