I ♥ Hbg

Efter att jag och mamma besökt ett par trädgårdar som ingick i Trädgårdsrundan, ätit våfflor hos Bossons, kört en runda vid Rosendalsslott och veckohandlat mötte jag upp med Linda o/co i Slottshagen där I love Hbg pågick.
 Satt på sluttningen och tittade på Sean Banans uppträdande *höhö* :D
 Sen gick jag, Linda och Emelie hem till Emelie och åt och gjorde ve oss innan vi gick ner till Helsing för ett par drinkar. Vid 22.30 gick vi upp till Slottsparken igen och tittade på Panetoz och lyssnade på dansa-pausa-sommar-plågan... Sådär bra om ni frågar mig...

Vi var inne en runda på festen hos någon Emelie kände som bor vid husen precis intill parken. Men sen drog vi ner till Helsing en runda innan vi fortsatte till Tempel. Grymt bra musik hela kvällen lång!

Idag är det måndag och imorgon är det fredag, eller nått, ska bli sjukt skönt att vara ledig på onsdag i alla fall. Synd att man inte bor i ett land som verkligen firar sin nationaldag med pompa och ståt. Men då betraktas man väl som rasist eller hur det brukar vara när man är patriotisk... :))

De två bästa nyheterna just nu:
 Yves Rocher ska öppna butik på Kullagatan! Har tydligen funnits där förr i tiden men eftersom själva företaget ju ligger i Hbg så är det konstigt att de inte öppnat en ny förrän nu... Jag är ju medlem i deras kundklubb och får ofta utskick att jag kan hämta premier m.m i deras butiker men det är bara när jag är i Malmö eller Stockholm som jag får passa på att göra det. Men nu får jag (förhoppningsvis ganska snart) en egen butik i stan =)

Lindex lanserar i höst ett samarbete med Missoni! Inte bara H&M som fixar attraktiva designsamarbeten och utan att ens ha sett några bilder så luktar det succé. Och 10% av intäkterna kommer att skänkas till Rosa Bandet. *We love* En sak som kommer göra hösten lite roligare, 25 september is the date!

Kommentarer
Postat av: Eli

Yves öppnar i mitten av augusti, så det dröjer lite + att du glömde att VÄRLDENS BÄSTA SCHAMPO kommer tillbaka!! :)

2012-06-05 @ 16:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0