En påhälsning

Drömde om Kitt i natt. Samma sak som när han hälsat på i mina drömmar tidigare; jag drömmer något helt annat och plötsligt ser jag att han kommer gående på sitt "luffsande" sett och det känns som att jag vaknar till för den andra delen av drömmen bleknar och stannar upp och allt känns med ens så verkligt. Jag tar upp honom och kramar honom och burrar in ansiktet i hans päls och tårar strömmar. Och han tittar på mig och blinkar med sina stora gula ögon och trycker upp huvudet i min halsgrop och jag står men honom i famnen och vaggar honom. Säger hur mycket jag saknar honom och hur ont det fortfarande gör men att jag är glad att han mår bra och inte har ont längre.
Jag känner att det verkligen inte är bara en "dröm" utan han kommer faktiskt och hälsar på. Och som alltid när jag sen vaknar så håller hjärtat på att sprängas av sorg och saknad och därför sa jag till honom när han ofta kom in i mina drömmar månaderna efter att han dött att jag inte klarade av det. Det gjorde för ont och sen var kommande dag förstörd då tårarna bubblade upp hela tiden. Och jag märke att han förstod det och han kommer inte lika ofta längre.
Men i natt var det ett kärt återseende. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0