Crash

Dagen började lite konstigt... Tog bussen som vanligt men istället att för att svänga till höger in på Ekslingan fortsatte bussen framåt och körde sen Marknadsvägen och hela vägen upp till hållplatsen inne på Välas parkering innan den släppte av oss. Dum busschaufför som inte sa något men jag tänkte att Ekslingan var tillfälligt avstängd pga. bygget vid Rusta. Fick i alla fall gå hela vägen från Väla (jätte långt I know..) och när jag nästan var framme vid jobb så ser jag lite kaos och polisbilar längre ner.
 Höll på att bli sen till jobb så brydde mig inte om att titta närmre. Men när jag kom upp på avdelningen förstod jag att det var en sopbil med bakluckan uppfälld som hade kört in i gångbron mellan vår våning och huvudkontoret.
 Smiiiidigt gjort!

 Bild från hd.se




Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vilken jädra smäll!

2012-06-20 @ 09:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0