Snooze

Hade jag haft tandpetare i närheten hade jag änvänt dem till att hålla ögonen öppna för fy farao va trött jag är.
Kände mig inte speciellt trött igår och gick och la mig vid 23. Men att vakna och gå upp i morse var i sort sett omöjligt. Blev en halvtimme senare men jag hann.
 Dock sitter jag nu och hinkar i mig kaffe. Bryggkaffe, fatta då vad desperat jag är för att piggna till. Jag kan tycka kaffe är gott om det är från typ en latte från Espresso House eller kapselmaskin men det jag dricker nu smakar allt annat än gott. 
 Har en redbull i kylen men ska försöka spara den till efter lunch =)
 
Nej nu ska jag hinna ut en snabb promenad innan rasten tar slut!
 
Kvällens måltid var lika god som förväntat och såg ut så här:
Ja okej då, ni kan väl få veta hur man gör denna gudomligt smarriga rätt=)
Koka matvete, stek zucchini och cocktailtomater.  Stek några skivor halloumi. Lägg upp på tallrik, krydda med chiliflakes och kasta på några kalamatoliver.

Kommentarer
Postat av: Carro

Gud va gott det ser ut! Ska absolut testas!

2012-07-17 @ 14:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0