*Puh*

Då är den första jobbdagen efter semestern till ända. Har gått fort och förvånansvärt smidigt! Trodde jag hade glömt alla lösenord och inloggningar men när jag väl satt här gick det som ett rinnande vatten. Nog för att jag hade nästan 180 mail att kolla igenom samt uppdatera mig på nyheter och förändringar på alla uppdraget. Har i alla fall inte stött på några svårigheten ännu. Kul att se arbetskamraterna också.
 
Skönt att det känns bra för det gjorde det inte igår, lite vanlig söndagsdepp blandat med semesterångest=) Men det är väl aldrig roligt att semestern är slut och att anpassa sig till rutiner efter 3 veckors frihet!
 Var ute i lördags och efter lite om och men så blev kvällen en höjdare! Jag menar; stå i en ring med 8 okända människor och dansa Zorba-dansen inne på Gert Connyz vid 2-tiden can never be bad (or?) :P
Riktigt roligt var det och det blev flera orgasmer (drinkarna alltså, kommit på att man nog ska dricka mjölkdrinkar eftersom mjölk ju ska vara bra vid förgiftningar =))).
Åkte faktiskt med Tjejskjutsen hem. Jätte bra grej men synd att han ska flytta =(
När jag gått av bilen och går mot huset ser jag i ögonvrån en kille komma gående. Ökar på stegen lite men då ropar killen på mig och använder både mitt för och efternamn! Visar sig dock vara en gammal klasskomis från typ mellanstadiet. Kände inte alls igenom honom men om han kände igen mig betyder det att jag ser likadan ut som när jag var 10 år eller vaddå? :P
 
Jag hade tänkt gå hem vid 3 men det blev att jag var kvar till 5, så går dte när man har roligt. Hade bokat tvätttid 8-12 men var osäker på om jag skulle palla. Men kvart över 9 gick jag ner till tvättstugan, efter 3,5 timmes sömn. Var konstigt nog knappt trött...
 
Jobbar bara en kort vecka då jag har tagit en semesterdag på fredag. Skönt med lite mjukstart. Sen har har  ytterliggare 6 semesterdagar att se framemot i augusti.
 
Även om dagen har gått fort och jag känner mig hyffsat pigg undrar jag vilken tid jag kommer däcka i soffan. Ska i alla fall hinna byta lakan och laga min goda rätt med matvete, zuccini, kalamatoliver och halloumi =)
Spelade in Real Housewives of Beverly Hills i morse efterson jag började följa den nu när den gått i repris (gillar annars bara New Jersey fruarna) så ska försöka hinna se sen innan tittorna blir alltför trötta!
 Lite tragiskt då att titta på det när man hör och ser hur olycklig Taylor Armstrong är över sin man och äktenskap när man vet att hennes man tar livet av sig några månader senare. Även om de klippt bort honom helt från programmet innan det började sänds.
 
That's it for now=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0