Lördag

100% luftfuktighet idag också? Känns så i alla fall *puh*. Fast jag har ganska varmt i min lägenhetn även om inte solen står på. Ska gå och ta ett svalt bad nu innan jag gör ve mig och ger mig iväg. Blir nämligen en roadtripp idag=)

Har kollat mina mailkonton nu på första gåmngen på länge, mycket att radera haha. Vägrar dock kolla jobbmailen.. kan bara tänka mig hur många olästa där finns. Nej usch, inte tänka på jobet nu...

Har suttit och letat flygbiljetter men fattar inte hur det kan vara så dyrt??? För samma pris får man ju förutom resan hotell i en vecka i något chaterland... Får väl avvakta och annars åka någon av de långweekends jag har att se framemot i Augusti. =)(=

Igår var första dagen på länge som jag bara var hemma. Var faktiskt skönt och det kändes att det behövdes, har ju varit ute och fläng varje dag annars =)
Inte för att jag kan sitta hemma en hel dag utan att göra något, blev ju ommöblering samt att jag passade på att sortera bland papper och annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0