Att njuta av livet

Lördagen var ännu en dag som bjöd på sol och värme. Trots att vi var lite möra i kroppen efter den långa bilfärden igår bestämde jag och mamma att vi skulle köra ut till Fleninge Allmänning och plocka hallon. Vi var ju där för några veckor sedan och plockade jordgubbar men nu är deras säsong över och dags för hallon.
 Jag plockade även en lite röda vinbär eftersom buskarna i trädgården inte bär så jätte mycket i år.
 
Sen stannade vi kvar ute på landet och gick en långpromenad på grusvägar och stigar och plockad blommor och bara njöt.
 
Senare på kvällen hämtade upp mig och vi körde till Thaikrogen på Ringstorp och åt. Vi satt på uteserveringen och åt, trodde ju knappt man skulle få chans att sitta på någon uteservering någon mer gång såsom vädret har varit.
 
Även idag är det fint väder och när jag är färdig med städningen ska jag ut och njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0