A facial

Idag har jag varit på ansiktsbehandling på Scent of Beauty på Väla. Skönt med lite vardagslyx såhär en semesterdag i början av juli =)
Valde den som från Decléor där man hade lite rabatt med HD-passet.
Köpte en face mist från Ole Henriksen när jag var där. Skönt att spraya lite i ansiktet varma svettiga dagar (som den här har varit *puh*) eller när man suttit framför datorn för länge haha=)

Nej nu ska jag packa inför den stundande resan till Stockholm i morgon. Ska på på Wellington Hotell på Östemalm och så klart blir det med Stockholm a la Carte kortet. Finns ju inget bättre då alla inträden och reser med lokaltrafik m.m ingår.
6e sommaren nu som jag är i Stockholm. Har alltså sett det mesta och varit överallt men det blir nog en tur till Skansen, är sugen på Aquaria vattenmuseumet på Djurgården (där jag faktiskt inte varit innan).
Skönt annars att bara gå runt, sitta och spana, shoppa m.m Ska ju till nya Marc Jacobs butiken och såklart Laduree (som jag tjatat om länge nu haha)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0