Glader!

Och vipps bara sådär så försvann den 50 kilo tunga tyngd som jag burit i ett par veckor. Så lättad och glad jag är nu. Obeskrivligt!
 Det må vara molnigt och grått utomhus men här hos mig skiner solen!

Har ätit en god lunch, ringde samtalet jag bävade för i fredags och nu kan jag andas igen och är redo att leva livet till fullo.
Eller ja, ska först göra ett jobbigt försäkringsprov på jobbet. Två egentligen men vi tar ett tag i taget....
Om bara hostan och hesheten som kommer titt som tätt vill ge med sig så är jag om möjlig ännu gladare.

Då blir det definitivt ett sväng i stan för lite shopping efter jobb *jäääj*. Måste leta födelsedagspresenter också men idag är det all about me, cuz I'm sooo worth it.

Ogillar när folk på facebook skriver typ "ledsen =(" men inget mer, så ser man folk som kommenterar och frågar hur det är fatt, men personen svarar aldrig utan låter läsarna sväva i ovisshet. Varför skriva något alla ser om man inte vill säga mer om det? Varför säga A om man inte vill säga B. Men ibland kan "guuud va jag är lycklig och kär" vara lite provoserande om man själv inte är på det humöret.
 Men också "det som inte dödar gör dig starkare "eller andra klychor.

Nej nu spårade jag nog ut lite här. Ville bara skriva några rader om ett besked som betyder otroligt mycket för mig men som jag inte vill dela med världen. Här, på denna bloggen, min blogg ni vet, väljer man själv om man vill läsa, (men får det inte upptryckt i ansiktet som på fejjan haha!)


It may be winter outside, but in my heart it's spring!

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Hoppas att allt är bra, eller ja dum fråga verkade ju faktiskt bra i ditt inlägg=)hehe



Bara ville kommentera att jag håller med det här med facebook, att skriva en kort status och när folk frågar vad det är, så svarar man inte! Som du sa, har man sagt A får man säga B.



ha de bra kram!



2012-01-16 @ 18:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0