Cruice Collection

Var ju inte direkt imponerad av H&M/Versace samarbetet som lanserades för någon månad sen. Trots att Helsingborg var en av 4 utvalda städer i Sverige så var jag för första gången intë på ett kollektionssläpp. Nepp, det blev inget köande och inga vässade armbågar.
 Men nu är det dags för del 2 av samarbetet. En "cruice collection".  Visst kommer längtan efter sommar och sol när man tittar på plaggen med bär- och fjärilstryck. Men nja, inte riktigt min stil. Fast det har ju bara släppts ett fåtal bilder. Ska komma bikinis, skor, väskor och smycken också.

Denna är dock helt okej. Men blir inte klok på hur den egentligen ser ut. De har ju snörpt ihop den till vänster, och utan skärpet är den nog ingen hit..



Denna är lite diskretare utan mönster och ser skön ut att ha på.



Och vart är handen på väg här då? Konstig pose..



Tror än så länge inte att det blir något köp för mig. De säljs ju inte i butiker utan endast on-line.. Jag är ju inte förtjust i att köpa online. Vill kunna prova, känna på materialer, inte behöva krångla med att skicka tillbaka.

I Mars kommer samarbetat med Marni! Har en cardigan och en blus från det märket som jag gillar. Men är det för mycket tryck och konstiga mönster som jag sett att de brukar ha så får jag hoppa det också.
När kommer Michael Kors, Marc Jacobs, Zac, Posen, Alexander Wang? Eller why not Victoria Beckham eller jag vet! Christian Siriano?

Give me something to be excited for!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0