Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ A new beginning.... Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Då var den officiell, min nya blogg! Välkommen!

  Har bloggat länge, började på ett fjortis-community för sisådär 10 år sedan.
När jag sedan bodde i Barcelona för ett par år sedan kom det förfrågningar om att jag skulle ha en riktig blogg och då skaffade jag en. Fungerade bra, bloggade för mig själv om vad jag kände för, vänner som inte bodde i närheten uppskattade den och jag hade den själv som en slags dagbok där jag kunde gå tillbaka och se när och var jag gjort saker och ting. Roliga samtal från mitt dåvarande jobb på en viss nummerupplyssning blandat med mitt mer eller mindra spännande vardagsliv.
Hade hyffsat många läsare, både som jag visste och nya som hittat mig.
Men sen blev det annorlunda. Kommentarer överflödiga men jag uppskattade inte fegheten i att folk som inte ens hälsar på mig irl sitter och skriver anonyma kommentarer och har åsikter om vad jag skriver.
 Men det är glömt, vet ju vem det var och ja, kommentarer är mer än överflödiga..
Valde att sätta lösenord på bloggen. Endast vissa fick läsa. Har varit så i ett år.
Bloggat på som vanligt. Men så tröttnade jag på det gamla bloggnamnet och ville starta en ny. Och det fick bli  en öppen blogg.. För jag skriver vad jag vill om vad jag vill i min blogg. Get it? Om inte det gillas, så finns det ett kryss där uppe i högra hörnet av fönstret som man kan trycka på.

Och nu är den här, ny designad och fin min egna sweet escape=)
Lärare i både låg- och mellanstadiet tyckte att jag hade författarambitioner och var imponerade av mina noveller och annan text som vällde ut mig. Och jag tycker fortfarande om att skriva, någon bok är inte aktuell (om jag inte får en lika bra idé som JK Rowling som jag kan tjäna multum på...) så jag nöjer mig med att skriva blogg.

Om allt och inget och lite till=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0