Yes!

Glädjande nyhet som kom ut idag är att Zara ska öppna på Väla Centrum! Dock inte förrän till försommaren men den som väntar på något gott....
Varje gång de tillkännagett nya butiker har jag kommenterat och tjatat om att Mango, Zara och TopShop ska dit, two downone to go:P

Den 23 februari inviger de den fjärde och sista stora etappen av ombyggnaden. Jez, man kommer behöva en segway för att palla ta sig runt. Men så länge de behåller det på ett våningsplan ska jag inte klaga. Tycker inte om shoppingmalls med rulltrappor och hissar och att man ska behöva ta sig hit och dit.

15 både nya och nygamla butiker öppnar. Är nyfiken på Scent of Beauty och Partyland

Och nu läste jag att även min älskade danska kedja Tiger ska öppna! Ett måste varje gång jag är i Helsingör eller Köpenhamn, blir alltid några mer eller mindre onödiga köp men de har ju en massa kul prylar.
Haha helt överlycklig!

Ibland måste man glädjas över de ytliga tingen i livet.
Nu ska jag stressa till bussen och sedan blir det en sväng istan. Lite shopping står på schemat + en fika med en efterlängad vän.


Kommentarer
Postat av: mariam

Tiger håller på att öppnas på Kullagatan :)))

2012-02-09 @ 20:12:08
Postat av: Henrietta

Jasså, var då?

2012-02-13 @ 16:18:57
Postat av: Mariam

Vid Scorett..

2012-02-22 @ 22:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0