2times

Tillbaka efter en underbar helg =) Blev laddad med en massa positiv energi som så väl behövs denna tid på året.

Men när det börjar kännas grått kan man alltid sätta på en färgglad låt haha, denna blir man ju faktiskt glad av! Håll med! Lite fast i 90-tals musik fortfarande...
 =))

Ibland flyter allt på smidigt och lätt men sen hopar det sig och det blir jobbigt och besvärligt och ja, då blir man på dåligt humör och saker och ting känns mindre roliga.
Lite issues to deal with... *suck*

Bara som en sån sak som hände igår, hade beställt tid till manikyr. Ett nytt ställe som jag inte varit på innan. Ringde för två veckor sedan och bokade för att vara ute igår tid.
När jag kom dit igår kväll var det stängt! Släckt och igenbommat. Ringde och om jag förstod hennes knaggliga svenska rätt så hade det blivit fel och hon hade inte skrivit upp min tid i sin almanacka...
Motstod dock frestelsen att slänga in en sten genom fönstret. Gav det en ny chans så får se hur det blir med det...

Idag är det grått och trist så då lockar inte en lunchpromenad. Är sugen på en kaffelatte. Brukar inte dricka kaffe men en lyxigt gjord latte brukar inte sitta fel. Drack en rätt god i måndags på Il Brutalé och så var den vackert gjord estetiskt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0