Boyband 4-ever

Denna veckan blir det en gammal goding i dubbel bemärkelse


Uppknäppta böljande skjortor, nakna överkropparna, regnet, dansen, blickarna *sigh* dessa boyband alltså.
Sen att man kan vartenda ord i texten säger allt=) Max Martin is the king of making pomusic!

Bara introt väcker minnen till liv. Hur gammal var jag? 10-11? Oh those good old times haha! Spelade säkert den på mitt 10 års party :D

Jag köpte en BSB Greates Hits i julas när jag beställde från Cdon. Man fick den med för en billig peng och då kan man ju inte motstå....
Har lyssnat en del på den, bra städmusik hehe, och tycker fortfarande, efter alla dessa år att låtarna är bra. Lättsmälta om inget annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0