Tiresome

Jobbat i två timmar. Sju timmar kvar. Och jag är sååå trött....
Jobbade 12-timmarspass igår. Hjälpte till på hunting-kvällen nere på banken. Var hemma strax innan 21 och även om det bästa hade varit att gå och lägga sig direkt så satt jag och kollade tv och chattade:P
Klockan ringde 05.45 men det var inte förrän nästan en halvtimme senare som jag lyckades öppna ögonen och ta mig upp ur sängen. Otroligt nog hann jag äta frukost och duscha och allt annat som skulle göras och kom i god tid till bussen!

Nu vill jag ingenting annat än att sova. Hade önskat att jag kunde åka direkt hem efter jobb och bara lägga mig i soffan som Kronholm. Men ska möte upp några gamla kursare för en bit mat. Ska bli jätte kul att se dem igen så det kommer ge den energi jag är i behov av!

Nu är min rast slut och eftersom jag har köksveckan ska jag ta en sväng och se om några diskmaskiner behövs tömmas eller sättas igång. Annars blir det sura miner när lunchruschen sätter igång:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0