Time 4 gala

Insåg precis att det bara är tre timmar kvar tills jag slutar! Helt sjukt bra ju!
Ska i och för sig sluta en timme tidigare så jag hinner hem i lugn och ro och kan duscha och göra ve mig inför kvällens gala. Vet dock hur jag brukar tänka "äsch det är så lång tid kvar tills jag ska vara färdig så jag kan vänta lite" och sen står jag där 5 min innan jag bli hämtad och springer runt som en jag-vet-inte-vad.

 Gala, gala... I går var det HD-galan och ikväll på samma ställe är det Resurskoncernens egna "företagsfest" där alla från de fem bolagen är inbjudna. Kan inte fatta att det redan gått ett år sedan man var där sist. Det var första gången de ställde till med gala och tydligen blev det en succé eftersom det ser ut att bli en tradition. Kanske de lyckats få dit Eric Saade igår igen :P

 Har precis ätit lunch och det blev en kebabtallrik nere från grillen, sååå gott. Flera månader sedan jag åt en så jag hade planerat att äta en idag för att lyxa till denna fredagen lite samt att jag är mätt resten av dagen typ. Blir ju inte mat sedan förrän vid 20-tiden typ.

ÄLSKAR denna låten! Den påminner mig om tiden i Barcelona och speciellt när man var på någon av de mindre barerna som inte låg direkt på turiststråken och där alla gästerna sjöng/vrålade med i alla låtar.
En passande fredagslåt och jag ska spela den både en och två gånger ikväll när jag gör mig redo.



Fast denna versionen där snyggingen Christiano gör movesen går också hem;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0