Soon to be cruising

Idag är det verkligen lill-lördag. I smell it in the air=)
Kanske beror på att detta är sista arbetsdagen för mig denna veckan *jej*. I morgon tar jag flyget till Stockholm!
Är ju där minst en gång om året (och jag älskar vår huvudstad) men har aldrig varit där vid denna tiden på året innan. Föredrar dock sommaren:)

Efter att vi tagit oss från Arlanda blir det lite lunch och sen blir det rundvandring uppe på Birkas kontor vid Stadsgårdskajen och eventuellt skulle vi få hjälpa till med incheckningen.

Sen pre-boardar vi och ger oss ut på en 22-timmars kryssning till Mariehamn på Åland.
Förhoppningsvis blir det en jätte rolig resa, allt är ju gratis så why wouldn't it=) Kul gäng från jobbet jag åker med också. Och kolla in bilden från Paradise Beachen med artificiella solar och allt!

Om vi nu kommer iväg... Man vet aldrig med vädret just nu, snö kan ställa till med mycket.
Dock gör det inte så mycket om vi bli fast i Stockholm och inte kommer hem utan måste bo på hotel. I wouldn't mind at all:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0