Shopping :))

Nyss hemkommen efter en tur till Väla. Love that place! Många nya spännande affärer nu!

Hittade den perfekta födelsedagspresenten till xx på Scent of Beauty. Ett kit med tvål, bodylotion och showergel. Allt med den uuuunderbara doften av Citronverbena *mmm*.
Som ju Miss Beadle i Lilla Huset på Prärien använde (för er som kan er serie :) haha



Blev en liten present till mig själv också. Har länge letat efter ett nytt läppglans och slog till på ett från Chanel no. 73.
Och det känns redan som en solklar favvis!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Hittade din blogg när jag sökte på glossybox. Såg att du beställt den förra månaden efter och eftersom du tycker det är kanon ska jag nog våga mig på att prova också =)

2012-03-02 @ 14:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0