R.I.P Whitney

Det går ju inte att skriva om helgen utan att nämna Whitney Houstons tragiska bortgång.
Jag, liksom resten av världen, blev chockad när jag hörde om det i går morse på nyhetsmorgon. Hon harju liksom alltid funnits där och har gjort många bra låtar. Senast i fredags dansade vi alla på galan till "I wanna dance with somebody". Så på sätt och vis fick jag ett avslut. Kommer ju inte att bli det samma att dansa till hennes musik när hon inte lever längre.

Så veckans gamla godingar blir två Whitney låtar som jag lyssnat en del på den senaste tiden just därför att de är från slutet av 90-talet (möjligtvis början av 00-talet). Inte de mest kända men och andra sidan börjar man tröttna lite på de två låtar av henne som de spelar konstant.
Texten till "My love..." är förresten bra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0