The x-mas is over

Då var julen över för den här gången. En riktigt mysig jul blev det i alla fall med allt som hör julen till. Värsta snöstormen i söndags när mamma hämtade mig och Mizzi, gick ut en runda in the old neighborhood i snön på lillejulaftonskvällen. Tycker området förändras för varje gång jag är där... Glad att jag inte bor där mer faktiskt.
 
Var ute och festade i fredags, firade att jorden inte gick under och att det snart var jul. Blev en lyckad ute kväll:)
I lördags samlades vi några för middag hemma hos Eli med julklappsbyten m.m =))
 
Julafton var mysig som vanligt och jag hade tydligen kommit med på tomtens "snäll-lista" med tanke på alla fina julklappar jag fick. God mat blev det också. Juldagen och annandagen spenderades med bröderna och deras familjer. Spelade spel och annat som hör julen till.
Blev också en runda till Väla på Annandagen, det hade ju inte alla andra i nordsvästra Skåne tänkt höhö.. men vi hittade parkeringsplats direkt och i de affärer jag gick in var snabb och duktig personal så inga jätte långa köer.
Köpte vinglaset jag tittat på ett tag, Carolina Gynnings serie på Cervera. Valde det som hette "Mind Control"
- Tänk positivt och lyckan kommer till dig. Tänk positivt och du har hela världen för dina fötter.
I like.
 
Carolina Gynning Vin mind control
 
Brukar inte hittade något på rean så brukar inte ge mig ut. Men nu letade jag efter en outfit till yogan jag ska börja på igen och hittade snygga kläder från Nike som hör och häpna var på rea!
 
Ny vankas nyårsfirande och det ska bli kul!
Nu längtar jag bara hem och hoppas kunna ta igen den sömnen jag missade i natt... Kollade på en film och sen kommer jag inte ihåg mer än att jag vaknade några timmar senare... Gick och la mig men kunde inte somna om så låg och vred mig och tittade på klockan, säkert i 2,5 timme. Kollade på klockan sista gången och då var den 4.15... 2 timmar tills jag skulle upp. Lyckades somna för jag drömmde massa skumt, att jag var i Amsterdam och letade efter restaurangen Mussol (en restaurang i Barcelona där jag i somras åt en av de godaste rätter någonsin). Hittade den men då var det en skottskpub, och ja... fråga mig inte vad som hände sen haha.
 
Kanske går en runda i stan först, kanske inte.... 1,15 kvar tills jag loggar ut för detta året!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0