Lucia igår och Julgala idag

Då var jag från och med igår tillbaka på jobb. Känns väl ok, än så länge :P. Jobbar bara deltid nu och det är en gudagåva, hade inte pallat helttid just nu, när man varit ifrån ett tag.
Slutade vid lunch igår och efter att jag laddat busskortet och köpt på mig några lussebullar (fick på jobb också men men på själva Luciadagen måste man äta minst tre!)
Sen gick jag in på Kicks och unnade mig lite. Hade planerat det eftersom dem den 13:e hade 50% på D&G Light Blue parfymen, så en sån blev det + Glam Glow ansiktsmask, sån där amazing produkt som aaaalla i Hollywood använder, eller nått. Men blev sugen på att testa.
Vågade dock inte testa den igår då det är julfest med jobbet ikväll och skulle man mot förmodan få en allergisk reaktion i ansiktet är väl ett sådan tillfälle inte idealiskt:P
 
Sen satte jag fram mitt lilla luciatåg på vardagsrummsbordet och satte mig och plitade julhälsningar på julkort. Japp, old style men tycker själv om att få julkort, och även att skicka. Blir bara till the closest circle men det är väl så det ska vara...
 
Ikväll ska jag till Helsingborgs Arena på Julgalan. Ska bli riktigt nice att inviga vår stads nya arena, att se en stjärnspäckad julshow och få lite julmat i magen samt umgås med de bästaste av kollegor :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0