Amazing weekend

Tillbaka i verkligheten efter en amazing helg!
Fredagens julfest med jobbet (hela koncernen faktiskt) på Julgalan i nya Helsingborgs arena (som var jätte fin om än lite för lite, hade varit bättre om de satsat på en större så vi hade haft möjlighet att arrangera deltävlingar i Mellon eller nått) var verkligen hur rolig som helst!
Började "förfesta" lite hos en kollega så där blev det några glas champange. Sen fortsatte drickandet eftersom det ingick ett stort dryckespaket till julbordet + att två nyktra kollegor gav bort sina baileys och drinkbiljetter :-))
 
EMD, Peter Jöback, Molly Sanden, Lisa Miskowsky m.fl underhöll men alla dem hade jag ju sert IRL tidigare men däremot var dessto roligare att få se Kate Ryan uppträda! Fick höra min favorit låt av henne Ella, Elle L'a
 Vi stannade kvar på efterfesten och sen trippade vi ner till stan i snön och fortsatte natten där. Även om vi blev störda på ett ställe där brandlarmet började ljuda, men då var det bara att ta drinken i näven och gå in på nösta ställe :P
 
Hur mycket skratt som helst, speciellt när vår trafikledare vann sångtävlingen och alla sen skulle dansa till Gagnam Style (jepp, I did it!). Finns på youtube!
 
I lördags blev det en sväng på Väla. Roligt att kolla på folk som virrar runder och försöker få ihop julklapparna. Roligt säger jag, men jag är ju faktiskt inte färdig med det själv.... Men ska ta en sväng i stan i morgon efter jobb hade jag tänkt.
Köpte även julgranen i lördags. Orkade bara fixa med ljusslingorna då men igår blev det färdigpyntad och jag njuter av grandoften där hemma (riktig, doftande julgran ska det vara!).
 
 
Ikväll fortsätter jultemat, så här 1 vecka före julafton med julbord på IKEA. Har blivit lite smått besviken på deras julbord de senaste två åren men detta året är det Tareq Taylor som gjort det så jag hoppas att det inte är en massa konstiga smaker... Hade aldrig velat betala fullpris men tack och lov är man Family-medlem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0