Still sick...

Ett tag sedan jag skrev, inte mycket som hänt dock. Bara luftrösinflamation och sen bihåleinflamation och nu är det lite bättre men än är jag inte frisk =( Har påbörjat penicillinbehandling och varit sjukskriven några dagar. Vissa besvär har lättat men känner mig fortfarande febig och allmänntillståndet är kasst.
 
Första dagen på jobb idag. Två veckor sedan sist, ok jag var först ledig men sen bara varit däckad av sjukdom.
Har verkligen gjort allt och provat alla husmorsknep för att bli frisk och frustrerad är väl den minsta man känner sig när inget tycks hjälpa. Visst det hade kanske varit ännu värra utan alla vitaminer, teer och örter jag proppat i mig men jag vill verkligen bara bli helt frisk och jag vill bli det nu!
Börjar ju bli rädd att det är något allvarligare som ligger bakom när man kroppen aldrig tycks bli frisk =(
Suck och ännu mer suck.
 
Åker ju iväg om en vecka och då måste jag ju vara frisk.
 
Stackars mig, I know... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0