Namnsdag

Idag är det min namnsdag och jag är glad och friskt och solen skiner.
Nja.. inte riktigt tyvärr.... Var på mitt fjärde (4e! tur man har frikort) läkarbesök idag då febern är kvar och jag fortfarande känner mig krasslig. Har haft panik de senaste dagarna över att jag inte blivit frisk och avresedatum har närmat sig med stormsteg. Natten var ett helvete då jag vaknat 100 gånger av oro...
 Blev nya blodprov och CRPn var fortfarande aningen hög. Har precis avslutat en penicillin som inte hjälpt nämnvärt men nu fick jag en ny kur av ett annat märke utskrivet så *hoppas hoppas*
 
Idag blir det namnsdags middag och sen blir det väl till att packa =)(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0