Can't wait!

Sista arbetsdagen denna vecka för sen ska jag nämligen vara ledig i dagarna fyra!
Har ett par saker på min semesterlista att pricka av. Kanske blir en tur över till Helsingör eller nått annat skojj.
Får se vad man känner för och hur vädret uppför sig :P
 
och... OCH!! Nu har jag precis bokat och betalat flygbiljetterna till den eftertraktade resan.
 När jag var inne på att åka under min semster för några veckor sedan var biljetterna dubbelt så dyra och de var till och med billigare idag än när jag senast kollade priserna i förra veckan! Nu fanns det ingen tid för tvekan.
Så om ett par veckor när jag har mina sista semesterdagar och min sista långweekend bär det av till sydligare breddgrader.
 
Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0