Om en vecka...

Om en vecka är jag... ja säg det... Resfebern har börjat och just nu känner jag att jag inte kommer kunna slappna av förrän jag kommit in på hotellrummet och kan lägga mig i sängen och kan andas ut.
 Men är man ett kontrollfreak som föredrar att planera allt i minsta detalj -då gäller det att allt klaffar med bussar och tåg och flyg och tåg igen och metro... Sen så gäller det att hitta i en storstad man aldrig varit i tidigare.
 Det brukar funka hur bra som helst, jag har bra lokalsinne inbyggt i mig men jag ropar aldrig hej innan jag kommit över bäcken, eller i detta fallet intagit hotellrummet.
Det är jag som planerar och bokar och lägger upp schema och visst hade det varit skönt att låta någon annan göra det och själv kunna slappna av och tänka på annat. Men nu blir det my way, and that is known to be the only way and that's how I like it! ;P

Men jag längtar! Ska bli såååå roligt=)


Kommentarer
Postat av: Carro

Gaaah så avis jag är!! Have a wonderful time babe=)

2012-04-16 @ 12:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0