Glossybox Mars

Naturligtvis ska ni även få en bild på den senaste glossyboxen. Jag och de andra som jag vet prenumererar har för första gången fått lite olika innehåll, spännande! Eller inte... Haha nej men det gröna nagellacket från L'oreal hade jag kunnat vara utan. Nog för att temat var "back to nature" men de behöver inte ta det bokstavligt :P
Håroljan från Maria Nills ska bli kul att prova. Sveriges motsvarighet till arganoljan, fast med havtorn!
Lotion och showergel från Mádara Ecocosmetics luktade verkligen rent och fräscht och man märker att det är naturliga ingredienser vilket alltid är +.

Var inte jätte excited över produkterna saknade lite wow-känsla men vi får väl se vad april-boxen har att bjuda på =)


Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag fick nästan samma saker. Inte håroljan men en stylingcreme från Disp =)

2012-04-04 @ 16:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0